Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /libraries/cms/application/cms.php on line 471
Term-Tech mgr inż. Jarosław Dryfik

Witamy na naszej stronie,

Firma Term-Tech posiada wieloletnie doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi udokumentowane praktyką i zdobytymi szkoleniami. Działamy od 2004r oferując profesjonalne doradztwo oraz obsługę informatyczną (outsourcing) dla Firm.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie rozwijającego się rynku świadczymy usługi na najwyższym poziomie, gwarantując stabilne i bezpieczne działanie infrastruktury IT w Państwa firmie.

W naszej ofercie znajdujÄ… siÄ™:

  • Outsourcing, utrzymanie i serwis infrastruktury IT 
  • Wdrażanie oprogramowania, instalacja, konfiguracja aplikacji użytkowych i narzÄ™dziowych
  • Opieka nad serwerami
  • Wdrożenia oprogramowania do zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem 
  • Programowanie na indywidualne zamówienie, w tym magazynowe, produkcyjne, fakturujÄ…ce
  • Szkolenia dla Firm
  • Usuwanie wirusów i innych szkodliwych programów
  • Pomoc w wyborze sprzÄ™tu i oprogramowania
  • Bieżące naprawy i usuwanie awarii komputerów
  • Kody kreskowe
  • Automatyczna identyfikacja
  • Jednorazowe usÅ‚ugi bez abonamentowe - wyjazdy interwencyjne

 

Staramy się rozwiązać każdy problem.

Zapraszamy do współpracy. 

Jesteśmy dla Ciebie i Twojego Biznesu.


Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /modules/mod_6news/mod_6news.php on line 15

Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /modules/mod_6news/mod_6news.php on line 15

Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /modules/mod_6news/mod_6news.php on line 15

Comarch ERP Optima CRM

Comarch ERP Optima CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

CRM

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestracjÄ™ kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiajÄ…cy, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadaÅ„ i rejestracjÄ™ wykonanych czynnoÅ›ci,
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów (zobacz film),
  • obsÅ‚ugÄ™ firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna),
  • przygotowanie oraz obsÅ‚ugÄ™ ofert handlowych.

Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności.

W ramach procesu windykacji możliwe jest:

  • automatyczne wysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail informujÄ…cych kontrahentów o nieuregulowanych pÅ‚atnoÅ›ciach,
  • tworzenie kontaktów lub zadaÅ„ CRM zwiÄ…zanych z takimi kontrahentami,
  • generowanie i wysyÅ‚anie poprzez e-mail ponagleÅ„ zapÅ‚aty oraz wiadomoÅ›ci informujÄ…cych o nieuregulowanych należnoÅ›ciach,
  • blokowanie sprzedaży. 

(Zobacz film)

Zobacz bezpłatne szkolenie e-learningowe Comarch ERP CRM

Comarch ERP Optima Serwis

Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł Comarch ERP Optima Serwis może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus (w zakresie pobierania części z magazynu).

Bezpłatne szkolenie e-learningowe Comarch ERP Serwis

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów 

Moduł Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów pozwala na gromadzenie i łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne) oraz ich swobodne wyszukiwanie. Dodatkowo za pomocą tego modułu można zdefiniować i dostosować do własnych potrzeb proces obiegu dokumentów.

 

Firmy z którymi współpracujemy