Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /libraries/cms/application/cms.php on line 471

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /libraries/joomla/updater/updater.php on line 278
Term-Tech mgr inż. Jarosław Dryfik

Witamy na naszej stronie,

Firma Term-Tech posiada wieloletnie doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi udokumentowane praktyką i zdobytymi szkoleniami. Działamy od 2004r oferując profesjonalne doradztwo oraz obsługę informatyczną (outsourcing) dla Firm.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie rozwijającego się rynku świadczymy usługi na najwyższym poziomie, gwarantując stabilne i bezpieczne działanie infrastruktury IT w Państwa firmie.

W naszej ofercie znajdują się:

  • Outsourcing, utrzymanie i serwis infrastruktury IT 
  • Wdrażanie oprogramowania, instalacja, konfiguracja aplikacji użytkowych i narzędziowych
  • Opieka nad serwerami
  • Wdrożenia oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem 
  • Programowanie na indywidualne zamówienie, w tym magazynowe, produkcyjne, fakturujące
  • Szkolenia dla Firm
  • Usuwanie wirusów i innych szkodliwych programów
  • Pomoc w wyborze sprzętu i oprogramowania
  • Bieżące naprawy i usuwanie awarii komputerów
  • Kody kreskowe
  • Automatyczna identyfikacja
  • Jednorazowe usługi bez abonamentowe - wyjazdy interwencyjne

 

Staramy się rozwiązać każdy problem.

Zapraszamy do współpracy. 

Jesteśmy dla Ciebie i Twojego Biznesu.


Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /modules/mod_6news/mod_6news.php on line 15

Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /modules/mod_6news/mod_6news.php on line 15

Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /modules/mod_6news/mod_6news.php on line 15

Biuro nexo

Biuro nexo to program stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy systemów z linii InsERT nexo. Wspiera biura rachunkowe w trzech głównych obszarach pracy:

  • wspomaga typowe czynności wykonywane w każdym biurze, jak np. rozliczanie klientów czy śledzenie stanu zaawansowania prac w comiesięcznej obsłudze klientów;
  • automatyzuje pracę na wielu podmiotach systemu InsERT nexo;
  • ułatwia komunikację z klientami biura poprzez dedykowany portal.

Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na tej samej bazie z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe. Dzięki takiej architekturze zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowych, takich jak: pola własne, flagi, InsMAIL, zestawienia, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów i wiele innych.

Najważniejsze możliwości Biura nexo:

  • Klienci, cenniki – kartoteka klientów Biura nexo została zintegrowana z kartoteką klientów InsERT nexo. Klientom można przypisywać rozbudowane cenniki, na podstawie których system dokonuje wyceny pracy biura rachunkowego. Rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami wspierają odpowiednie raporty, a w przypadku posiadania programu Subiekt nexo także automatyczna funkcja generowania faktur dla klientów.
  • Rejestr usług księgowych – pozwala odnotowywać zdarzenia, które dzieją się poza systemem InsERT nexo, a które biuro chce ująć w rozliczeniu za obsługę. Jako przykład można podać konsultacje prawne, załatwianie spraw w urzędach w imieniu klienta i wiele innych.
  • Warunki umowy – elastyczny mechanizm pozwalający zanotować najważniejsze ustalenia poczynione pomiędzy biurem rachunkowym a klientem, tak aby zawsze były „pod ręką”.
  • Działania cykliczne – struktury złożone z różnych typów danych (tak/nie, liczba całkowita, liczba rzeczywista, tekst, data, słownik, flaga), których zadaniem jest ułatwienie śledzenia zadań wykonywanych cyklicznie dla każdego klienta, takich jak: wprowadzanie dokumentów, sporządzanie deklaracji i sprawozdań finansowych, rozliczanie pojazdów, naliczanie wynagrodzeń, wysyłanie dokumentów, przekazywanie informacji i wiele innych.
  • Wzorce klientów biura – wzorce baz danych mogą być wykorzystywane przy tworzeniu nowych klientów. Można w nich zdefiniować obiekty sprofilowane pod klientów z określonej branży, np.: schematy importu, pieczęcie księgowe. Dzięki nim możliwe jest szybkie tworzenie skonfigurowanych podmiotów dla nowych klientów.
  • Operacje zbiorcze – mechanizm pozwalający szybko wykonywać operacje na wielu podmiotach systemu InsERT nexo. Dzięki niemu można sprawnie wykonać typowe czynności księgowe, jak naliczanie i wysyłka deklaracji, drukowanie ksiąg czy ewidencji VAT lub zakładanie nowych okresów obrachunkowych. Automatyzuje on też wiele operacji administracyjnych, jak np. zarządzanie personelem, archiwizacja, dearchiwizacja czy konwersja podmiotów do nowych wersji. 
    Program może współpracować z bazami danych podmiotów w dwóch trybach. Tryb restrykcyjny wymaga zgodności kont i haseł pomiędzy bazą Biura nexo a bazą podmiotu. Tryb bez kontroli jest przeznaczony dla klientów, którzy chcą łatwo wykonywać operacje bez większej dbałości o kwestie bezpieczeństwa.
  • Portal biura – najwygodniejszy i najszybszy sposób dostarczania niezbędnych informacji klientom biura rachunkowego. Księgowy może w portalu opublikować najważniejsze informacje finansowo-księgowe dla swego klienta, takie jak: 
    - informacje o kwotach podatków i składkach ZUS do zapłacenia wraz z parametrami przelewów; 
    - szczegółowe informacje o podatku dochodowym i podatku VAT; 
    - informacje o wynagrodzeniach pracowników; 
    - podsumowania miesięczne poszczególnych typów podatków wraz z rozrachunkami i wynagrodzeniami; 
    - szczegółowe raporty.

Firmy z którymi współpracujemy